Etykiety

Jeśli szukasz pomysłu jak wykonać etykietę na przetwory to niestety źle trafiłeś. Ale zanim opuścisz stronę mojego bloga, gdzie przypadkowo się znalazłeś, proszę przeczytaj do końca co mam do przekazania.

ETYKIETY.

Przyklejamy je każdemu. Świadomie lub mniej świadomie szufladkujemy, oceniamy, kierujemy się opiniami innych osób nie dając sobie czasu na własną refleksję. Bardzo łatwo jest ją komuś przykleić ale trudniej jest z przyklejoną etykietą żyć. Mi przyklejono 3. Choć czasy się zmieniają mentalność ludzi wciąż jest taka sama. Szufladkujemy od razu. 

Najgorszą etykietą dla mnie było "niepełnosprawna". Nie można ci biegać to masz zwolnienie z WF-u. Nie wolno ci uprawiać sportów. Nie wolno ci tego ani tamtego. Masz chore stopy to musisz zdobyć zawód żeby pracować w biurze.Zapomnij o pracy stojącej.
Musisz nosić buty ortopedyczne. Nie możesz mieć prawa jazdy. Będziesz mieć chore dzieci. 

Często ludzie myślą, że osoba niepełnosprawna to ktoś kto potrzebuje współczucia i nieustającej opieki. Że mając ograniczenia nie mamy co marzyć o życiu jak zdrowy. Najlepiej "załatwić" grupę i trzymać taką osobę w domu. Bywam często na forach poświęconych mojemu schorzeniu. Bywam miesiąc, dwa, potem odpuszczam, Odpuszczam, bo często sami niepełnosprawni nakręcają się, że nic w życiu im nie wyszło. Że to dzięki takiemu wyglądowi opuszczają ich znajomi. Bzdura! Wszystko zależy od nastawienie. Czytam wypowiedzi rodziców i chce mi się krzyczeć "dość!". Etykiety przyklejaj na słoiki nie ludzi. Popatrz na moje zdjęcie w profilu. Gdybym uwierzyła we wszystko co mi w młodości wmawiano siedziałabym dzisiaj na kanapie przeglądając fora tematyczne i użalała się, że nic mi w życiu nie wyszło bo mam takie nogi. Nie zgadzam się na takie życie. Chcę żyć pełną piersią z głową podniesioną do góry (nie mylić z zadartą, bo takich ludzi też omijam). 

POMIMO ŻE ... mam prawo jazdy i od ponad 10lat jestem kierowcą.
POMIMO ŻE ... jestem mamą zdrowego chłopca bez SKS.
POMIMO ŻE ... przepracowałam ponad 10lat w obsłudze klienta na stojąco.
POMIMO ŻE ... mam za sobą kilka zjazdów na nartach, bo chciałam poczuć jakie to jest uczucie.
POMIMO ŻE ... zaczęłam uprawiać sport - uczę się nordic walkingu 


Pomimo że WSZYSCY przyklejamy etykiety proszę Cię spróbuj być jedną z tych osób co motywuje a nie zniechęca kogoś komu etykietę przyklejono. Człowiek to nie słoik. Po kąpieli w gorącej wodzie etykieta nie odpadnie. Pomyśl. 

Komentarze